Reklamacje

Reklamacje
Wszystkie nasze wyroby to gwarancja najwyższej jakości. Jeżeli jednak zdarzy się, że będziesz miał zastrzeżenia do zamówionych produktów, zachęcamy do złożenia reklamacji. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji dostosujemy się do Twoich potrzeb: wymienimy je lub zwrócimy pieniądze na podane przez Ciebie konto.

Jeżeli chcesz zareklamować otrzymany produkt:
Odeślij go nam przesyłką pocztową wraz z dowodem zakupu i opisem reklamacji.*
Możesz użyć do tego celu formularza reklamacji. Adres do wysyłki: Onyx s.c.c, ul. Pińska 5, 54-618 Wrocław
Po otrzymaniu Twojej przesyłki rozpatrzymy reklamację w przeciągu 14 dni.
O rozpatrzeniu reklamacji poinformujemy Cię drogą elektroniczną.
Pełnowartościowy produkt lub pieniądze za reklamowany towar trafią do Ciebie w przeciągu 14 dni od daty rozpatrzenia reklamacji.
* W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji zwrócimy Ci koszty odesłania towaru.

Szczegółowych informacji udzielą Państwu nasi konsultanci w godzinach 9-17 pod numerem telefonu:
tel./faks: +48 71 374 05 64, tel. + 48 501 320 688, e-mail: sklep@onyx.wroclaw.pl

Szybki kontakt
tel./faks: +48 71 374 05 64
tel. + 48 501 320 688
e-mail: sklep@onyx.wroclaw.pl

Pracujemy:
pon. - pt. 9.00 - 17.00
X Zamknij

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Cookies.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu mechanizmu cookie w Twojej przeglądarce.